EVE-Online

Recenze EVE
Tiscali
Bonus Web
GameSpot

Oficiální banner

Eve – Online je vesmírné MMOG (massive multiplayer online game) s nebývalým sc-fi rozsahem, založeným na permanentním světe s velkým množstvím možností. Můžete se zde stát výrobcem, těžařem, výzkumníkem, archeologem, průzkumníkem, obchodníkem nebo dokonce pirátem. Podle vaší specializace vám budou k dispozici různé druhy lodí, které se hodí pro různé činnosti. Vesmír je rozdělen na systémy s rozdílnou bezpečností. Relativní bezpečí naleznete na některých stanicích, kde si můžete pronajímat hangáry a skladovat své zásoby. Přesun mezi systémy probíhá pomocí obřích bran. Dnes již však hra obsahuje některé obří lodě, které těmito branami neprojdou a tak cestují pomocí miniaturních červích děr.

Hlavním hnacím motorem jsou zde (jako v reálném životě) peníze. Za ně pak nakupujete lodě, vybavení, zbraně, munici, minerály pro výrobu nebo výrobní plány. Penězi také platíte války, výzkum, výrobu atd. Jak si přijít na obrovské jmění je vlastně vaší největší starostí. Jednou z možností jsou také např. úkoly agentů, od kterých získáte nejen peníze, ale zároveň se vám zlepší reputace k některým jiným frakcím ve hře.

Hráči se seskupují do korporací a aliancí aby jako týmy spolupracovali a byly schopni více vydělávat nebo udržet nějaké území proti ostatním hráčům. Opravdu velké aliance pak svádìjí ohromné bitvy, kde jsou přítomny desítky až stovky lodí.

Získávání zkušenosti v této hře je založené na čase nikoli na množství odehraných hodin nebo na počtu "sejmutých " protihráčů.

Další předností této hry je vynikající grafické zpracování. Přesto že je hra vyrobena již v roce 2003 je opravdu na co se dívat. Navíc nedávno došlo k dalšímu vylepšování.

Hra obsahuje několik speciálních lokací, které stojí za to navštívit. Ty obsahují buť jedinečné monumenty, nebo nevídaná pozadí.